theMarketer anunță integrarea cu Aqurate, susținând creșterea afacerilor prin folosirea omnichannel a recomandărilor de produse bazate de AI

theMarketer, platforma de email marketing și loialitate, își consolidează capacitățile printr-o nouă integrare cu motorul de recomandări AI dezvoltat de Aqurate. Această colaborare aduce un plus de performanță utilizatorilor theMarketer, oferindu-le acces la recomandări de produse AI care pot fi incluse atât pe paginile web, cât și în campaniile de email și fluxurile automatizate.

Prin această integrare, utilizatorii theMarketer pot accesa tehnologia de recomandări dezvoltată de Aqurate, care folosește algoritmi complecși pentru a analiza volume mari de date și a genera recomandări personalizate în timp real. Aqurate se evidențiază prin capacitatea sa de a lua în calcul o multitudine de factori, inclusiv comportamentul de cumpărare, preferințele utilizatorilor și tendințele actuale ale pieței, pentru a oferi sugestii de produse relevante și personalizate.

„Suntem bucuroși să lansăm integrarea cu theMarketer, care ne permite să aducem tehnologia noastră de recomandări bazate pe AI mai aproape de comercianți și de clienții lor. Scopul nostru este să ajutăm brandurile să creeze experiențe de cumpărare mai relevante, inclusiv prin email marketing, iar această integrare este un pas important în această direcție” declară Vlad Marincaș, CEO & co-fondator Aqurate.

Prin combinarea acestor funcționalități cu capacitățile avansate de analiză eCommerce oferite de theMarketer, comercianții vor putea să îmbunătățească semnificativ precizia și eficiența campaniilor lor de marketing. Indiferent dacă obiectivul este promovarea produselor cu marje ridicate de profit sau gestionarea stocurilor sezoniere, această integrare optimizează programele de loialitate și campaniile de promovare pentru un impact maxim.

„Această integrare este un pas important pentru comercianți, oferindu-le posibilitatea de a personaliza complet experiența de cumpărare, atât în online, cât și prin campaniile de email”, a declarat Rareș Bănescu, Fondator & Owner theMarketer. „Tehnologia avansată Aqurate, combinată cu platforma noastră de email marketing și loialitate, le va permite comercianților să obțină rezultate mai bune, oferindu-le clienților produse relevante și o experiență de cumpărare omnichannel superioară”.

Integrarea theMarketer cu Aqurate este disponibilă pentru toți utilizatorii platformei, oferindu-le astfel un instrument puternic pentru a maximiza conversiile și pentru a-și construi o bază de clienții recurenți prin campanii de marketing personalizate și eficiente.

Despre theMarketer:

theMarketer este o platformă de e-mail marketing și programe de loialitate, concepută pentru a susține creșterea afacerilor și dezvoltarea relațiilor autentice și de lungă durată cu clienții. Folosind funcționalitățile theMarketer, afacerile pot transforma interacțiunile cu clienții într-o oportunitate de a intensifica loialitatea acestora față de brand și de a crește valoarea de viață a acestora.

Despre Aqurate:

Aqurate, companie SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să crească prin intermediul recomandărilor personalizate de produse, a fost fondată de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Platforma a fost lansată în 2022, iar în prezent ajută un număr de peste 100 de magazine online să își crească vânzările. Mai multe informații sunt disponibile pe www.aqurate.ai.

Photo Space-saving furniture Previous post Cum să transformi un apartament mic într-un spațiu funcțional și modern
Photo Job fair Next post Cum să atragi talente de top în echipa ta